Η αξία του Πρωινού

Στη σημερινή εποχή, με τους γρήγορους ρυθμούς που ζούμε το πρωινό γεύμα φαντάζει πολυτέλεια. Είναι απαραίτητο οι άνθρωποι να ξεκινάνε την ημέρα τους τρώγοντας πρωινό. Το πρωινό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα στην διατροφή των παιδιών και όλων μας. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο λάθος από το να μάθουμε τα παιδιά μας να μην τρώνε πρωινό. Πιο αναλυτικά:

► Mε το πρωινό, προμηθεύουμε τον οργανισμό άμεσα με την ενέργεια που χρειάζεται διότι το σώμα μας προέρχεται από οκτώ ώρες νηστείας και χρειάζεται ενέργεια για να καλύψει τις πρώτες ανάγκες της ημέρας. Πιο συγκεκριμένα ο οργανισμός χρειάζεται υδατάνθρακες δηλαδή γλυκόζη, το κύριο καύσιμο του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος. Τους υδατάνθρακες τους λαμβάνουμε από το ψωμί , τα δημητριακά, τα φρούτα χυμοί, μέλι, το γάλα κ.α.Αυτές οι τροφές ενισχύουν τον οργανισμό με βιταμίνες, ασβέστιο, σίδηρο, απαραίτητα συστατικά για καλή υγεία.

► Ένα θρεπτικό πρωινό ενισχύει τις διανοητικές ικανότητες των παιδιών όπως τη συγκέντρωση, τη σκέψη και το συλλογισμό την ώρα του μαθήματος. Προσοχή όμως ένα καλό πρωινό δεν μας κάνει πιο έξυπνους απλά μας βοηθάει να αξιοποιήσουμε καλύτερα τις δυνατότητες μας 

► Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που τρώνε πρωινό γεύμα χάνουν κιλά  πιο εύκολα από αυτούς που δεν τρώνε διότι αυτοί που παραλείπουν το πρωινό γεύμα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να φάνε κάτι πιο παχυντικό αργότερα μέσα στην μέρα (μία τυρόπιτα,  ένα κρουασάν) ή να μην φάνε τίποτα μέχρι το μεσημεριανό γεύμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φάνε ανεξέλεγκτα διπλή ή τριπλή ποσότητα και γενικότερα να καταναλώνουν συνολικά στην διάρκεια της ημέρας περισσότερες θερμίδες από αυτούς που δεν  παραλείπουν  το πρωινό.


Γενικότερα καθιέρωσε να τρως πρωινό γεύμα για να έχεις καλή υγεία αλλά και  να ανταποκριθείς καλύτερα στις υποχρεώσεις της ημέρας.