Διατροφή στην πρόληψη και αντιμετώπιση του καρκίνου:

  • ► Καταναλώνετε ποικιλία τροφών και αποφύγετε τη μονοτονία στη διατροφή σας.
  • ► Μειώστε την πρόσληψη λίπους και διατηρήστε φυσιολογικό βάρος.
  • ► Υιοθετήστε ένα τρόπο ζωής που να περιλαμβάνει αυξημένη φυσική δραστηριότητα
  • ► Καταναλώνετε ποικιλία λαχανικών και φρούτων. Συστήνεται 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά  ημερησίως.
  • ► Καταναλώνετε   όσπρια και δημητριακά ολικής άλεσης. Τα τρόφιμα αυτά είναι πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες που δρουν προστατευτικά κατά του καρκίνου.
  • ► Να περιορίσετε την κατανάλωση επεξεργασμένων και κόκκινων κρεάτων (πχ μοσχάρι, χοιρινό, αρνί  κλπ.)



  • ► Καταναλώνετε αλκοόλ με μέτρο (2 ποτά ημερησίως για τους άνδρες και 1 ποτό ημερησίως για τις γυναίκες).
  • ► Αποφύγετε την κατανάλωση καπνιστών και πλούσιων σε αλάτι και νιτρικά τροφών (πχ αλλαντικά, λουκάνικα).

Τροφές με αντικαρκινική δράση
Αβοκάντο
Γκρέιπφρουτ, πορτοκάλια , βερύκοκα, κεράσια, δαμάσκηνα, βατόμουρα, φράουλες, λεμόνια
Γλυκοπατάτες
Δενδρολίβανο ,κάρυ, τζίντζερ
Καρότα, παντζάρια,ντομάτες
Κόκκινα σταφύλια, σύκα, ακτινίδια ,παπάγια, μούρα
Κόκκινο κρασί
Λιναρόσπορος, σουσάμι
Μπρόκολο, το λάχανο και το κουνουπίδι, σπαράγγια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, κατσαρό λάχανο, Τομάτες
Ξηροί καρποί
Πράσινο τσάι
Σκόρδο, πιπεριές chili και jalapenos
Σόγια